بیشترین سهمیه المپیک هنرهای رزمی به ایران رسید
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

بیشترین سهمیه المپیک هنرهای رزمی به ایران رسید
رییس سبک ساواته گفت: با درخشش خوب ملی پوشان 3 سهمیه برای المپیک هنرهای رزمی بدست آوردیم .
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی، حمید رضا حصارکی رییس سبک ساواته و رییس کنفدراسیون ساواته آسیا پس از بازگشت از رقابت های جهانی و کسب سهمیه برای حضور در المپیک هنرهای رزمی گفت: پیکارهای جهانی ساواته یا بوکس فرانسوی در روزهای 17 و 18 خرداد به میزبانی فرانسه انجام شده که بیش از سی کشور جهان در این پیکارها شرکت کرده بودند.

وی افزود: از ایران علی آقا جاری در وزن 65- کیلو گرم و محسن فرضی در وزن 75- کیلو گرم توانستند برای رقابت های combat game یا المپیک هنرهای رزمی مجوز حضور کسب کنند.

حصارکی در خصوص المپیک هنرهای رزمی گفت: این دیدارها آبان ماه سال جاری به میزبانی روسیه و در شهر سن پطرزبورگ انجام می شود . پیکارهای جهانی ساواته فرانسه یک رقابت انتخابی برای المپیک هنرهای رزمی روسیه بود.

وی تصریح کرد: در جلسه ای که با حضور رییس و نواب رییس فدراسیون جهانی ساواته از جمله شخص بنده با عنوان رییس کنفدراسیون ساواته آسیا و یکی از نواب رییس، برگزار شده یک سهمیه اضافه هم به ایران تعلق گرفت.

با این سهمیه اضافه شده، مجموع سهمیه های ایران برای شرکت در المپیک هنرهای رزمی به عدد سه رسید و این در حالی است که سایر کشورهای آسیایی حاضر دراین پیکارها به ترتیب زیر سهمیه کسب کردند:

لبنان یک سهمیه، چین دو سهمیه، ژاپن نیز دو سهمیه برای شرکت در این رقابت ها کسب کردند.
 
چـاپ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 174
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 280
بازدید کل : 13140623
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7